Tagasi

Müügitingimused

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad e-posti, telefoni, veebilehe laptap.ee või sotsiaalmeedia kaudu kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdava toote hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
            
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
            
Kõikide allpool mainitud ajaliste piirangute alguseks loetakse hetke, mil klient saab kauba kätte. Kui transpordina on valitud Omniva, siis loetakse ajaliste piirangute alguseks 72 tunni möödumist paki üleandmisest Omnivale.
            
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb tellimislehel täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Tellimislehel on võimalik valida ka toodete kogus, mis jääb vahemikku 1-5. Suuremate koguste tellimiseks palume võtta ühendust telefoni või e-posti teel. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda deebet- või krediitkaardiga.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest laptap.ee veebilehel makset vahendava teenuse (Stripe.com) arvele.
            
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul. Sõltuvalt makseviisist võib laekumine aega võtta kuni 7 tööpäeva.
            

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse ainult Eesti-siseselt.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. 
            
Kaubad transpordib sihtkohta Omniva, välja arvatud juhul, kui ostja on valinud tasuta transpordiviisi ning tuleb ise Tallinna Lilleküla Gümnaasiumisse kaubale järgi. Viimasel juhul lepitakse kättesaamise aeg ostjaga kokku telefoni või e-posti teel ning kaubad transporditakse ostjani õpilasfirma liikmete poolt. 
            
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-10 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. 
            
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul.
            

Pretensiooni esitamise õigus

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Laptapi poole, saates e-kirja aadressile opilasfirma.laptap@gmail.com või helistada telefonil: +37256819755. Laptap ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms) või kui tegemist on asja tavapärasest kasutamisest tingitud normaalse kulumisega. 

Kui ostetud kaubal on puudused, mille eest Laptap vastutab, parandab või asendab Laptap puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Laptap ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. 
            
Laptap vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.                    
            

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile opilasfirma.laptap@gmail.com või helistada telefonil: +37256819755. 

Kui ostja ja Laptap ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Laptapi vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.