Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad e-posti, telefoni, veebilehe laptap.ee või sotsiaalmeedia kaudu kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdava toote hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Kõikide allpool mainitud ajaliste piirangute alguseks loetakse hetke, mil klient saab kauba kätte. Kui transpordina on valitud Omniva, siis loetakse ajaliste piirangute alguseks 72 tunni möödumist paki üleandmisest Omnivale.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb tellimislehel täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Tellimislehel on võimalik valida ka toodete kogus, mis jääb vahemikku 1-5. Suuremate koguste tellimiseks palume võtta ühendust telefoni või e-posti teel. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda deebet- või krediitkaardiga.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest laptap.ee veebilehel makset vahendava teenuse (Stripe.com) arvele.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul. Sõltuvalt makseviisist võib laekumine aega võtta kuni 7 tööpäeva.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. 14-päevane taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
Juriidilisest isikust ostjale kehtib 5-päevane taganemisõigus.
Taganemisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Laptapil õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb võtta Laptapiga ühendust e-maili, sotsiaalmeedia või telefoni teel ning teatada tagastamise soovist.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Laptap tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Laptap võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on valinud Laptapi pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Laptap tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Laptapil on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Laptapi poole, saates e-kirja aadressile opilasfirma.laptap@gmail.com või helistada telefonil: +37256819755. Laptap ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms) või kui tegemist on asja tavapärasest kasutamisest tingitud normaalse kulumisega.
Kui ostetud kaubal on puudused, mille eest Laptap vastutab, parandab või asendab Laptap puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Laptap ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Laptap vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile opilasfirma.laptap@gmail.com või helistada telefonil: +37256819755.
Kui ostja ja Laptap ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Laptapi vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.